Kurumsal

    Kalite Politikası

    • Yasalara ve kanunlara uymak
    • Hizmetimizi ve konuk severliğimizi uluslararası standartların üzerine çıkarmak, her bir memnuniyetsizliği memnuniyete dönüştürmek üzerine çalışmalar yapmak.
    • Günün koşullarına uygun yeni yatırımlar yapmak,
    • Hammaddeden başlayarak sunuma kadar hijyenik ortam koşullarında güvenilir gıda üretmek
    • Misafirin beklentilerini önceden düşünerek, memnuniyeti arttırmak ve fark yaratmak,
    • Kaliteli personel yetişmesini sağlamak için gerekli koşulları hazırlamak ve ülke turizmine kazandırmak,
    • Takım ruhunun oluşmasını sağlayarak sürekli gelişmeyi,alanında eğitimli personel ile çalışmayı, işyerine güveni ve misafirlerimizin beklentilerini aşan hizmeti sunmak,
    • Alanya bölgesinde bulunan tüm işletmeler için örnek teşkil edecek tesis hüviyetine bürünmek ve değer yaratmak,
    • Otel olarak çalışanları ile birlikte çevre bilincini oluşturmak, gelecek nesillere daha temiz, sağlıklı ve güvenli bir çevre bırakmak,
    • İş sağlığı ve güvenliği mevzuatlarına uymak, gerekli eğitimleri personelimize sağlamak, gerekli önlemleri almak,
    • İş ve insan hakları mevzuatına bağlı olarak çalışanların hak ve eşitliğini sağlamak,

    Ayrıca personel istihdamı, çalışma koşulları ve terfilerinde din, dil, ırk, bölge gözetmeden adil ve eşit davranacağız.
    Çevreye olan yükümüzü azaltmak için kaynak tüketimlerimizi izleyip, kayıt altına alacağız. Her geçen yıl elektrik ve su tüketimimizi azaltmak için ilave çalışmalar yapacağız.
    Belirttiğimiz kalite standartlarını tüm çalışanlarımızla benimseyip, gereklerini yerine getirmek ve birlikte çalıştığımız tedarikçiler ve taşeronlarımıza da standardın gereklerini uygulamasını birlikte geliştireceğiz.


    Yönetim Kurulu Başkanı
    Hüseyin HACIKADİROĞLU

    Sizi Arayalım